Wednesday, September 07, 2005

YOgurt

Salams...
Hari ni, aku masih macam biasa..diberikan kekuatan utk meneruskan hidupku..diberikanNya sisa-sisa waktu utk terus melayari pancaroba hidup ni..redup dipagi hari, membuatkan aku tenang setenangnya...malas utk bangun dari dakapan tidur..syoknya tidorrr..walhal, mentari sudah pon tersenyum girang utk ku...arghh..bangun saja seh..tunggu apa lagi..ngak bagus tuk tidur lama2...aku bangun..seperti hari2 lain, aku akan buat 100x sit up..dah jadi rutin pulak..kalau boleh nak jadikan rutin utk selama2nya...insyaAllah..tapi kalau dah tua banget, cam ne aku nak buat..motifnya, utk mengempiskan perut ja..bukan utk bersix pack u oll..hehehe..sebab makinumur meningkat, makin nya perut itu meningkat sama..keboroian perut berkadar terus dengan masa..isk..tak nak arr..akan ku sangkalkan andaian itu..
semalam tgk csi..double bill...ok jgk..mengadap sampai 11 mlm..hari ni pon aku bakal tak buat apa lagi rasanya..mengadap aku punya project yg tak berkesudahan lagi..bila agaknya nak abih ni...eh..hampir terlupa, yogurt...aku makan yogurt...aku masuk kan coco pop dalam mangkuk, then tuang susu, then mix kan dengan yogurt berperisa cranberry..sedapppppp...cubala kalau nak tahu apa rasanya..lepas ni nak letak perisa petai la pulak..sure tangkap leleh..hahahha....
rambut dah panjang ni..bila nak gunting..dah lama aku tak gunting..dah dekat 6 bulan rasanya..rimas pon ada..ingat hari ni, kalau tak dak apa2, nak gi gunting rambut arr..asyik tertangguh je rambut aku ni..tapi pikir2 balik, bazir duit plak gunting rambut..dekat 7 pound..miskin pakcik..49 hengget..mahal seh..
aku tak kerja hari ni..lagi sebulan aku nak gi jalan2..jalan2 merata tempat..bazirkan duet lagi...tak kisahla, bila lagi nak jalan..asyik kerja ja..baik gi tenangkan fikiran..ye tak..btol tu..hmmm...tapi nak gi mana???


No comments: