Wednesday, September 21, 2005

tension

Salams..
Aku tension..eh, tensi tu macam mana ha..adik beradik geram ka...sambil dok tulis ni pon, fikiran dok berkecamuk..geram..semua dok ada..pasai pa?..
ada hal sket ngan ketua aku ni ha..dia tak tgk kerja aku..aku nak suruh dia baiki, tiba2 dia dah nak gi cuti balik..arghhh...pastu dok cakap kerja aku tak btol plak..apa kes?..tak pala abaikan..
aku malas nak pikir lama2..tapi benda ni penting buat aku..
aku kena meng'cool'kan diri aku dulu..kalau idak, aku asyik tak tenteram ja..huhu..
aku nak update blog aku pon malas..semua jadi malas..aiyo..apa dah jadi nih..
sambil dok menaip, sambil dok mkn pisang..cekedis tetap tak lupa..aku ttp beli..sedap gak..
aku tak lunch pon hari ni..lantak la..perut pon tak lapar sangat..
aku rasa, 2-3 hari ni, nanti mesti jerawat naik kat muka..sebab?..hormon tensi dah tak btoi...bila fikiran tensi, jerawat naik..hahaha..cian kat aku..apa la jerawat ni..so, utk tak nak kasi jerawat naik, baik aku heppi2..
hari ni ketua menteri melaka datang sini..mkn angin ke buat kerja aku tak tau la..dia mai tgk manchester..pastu, budak2 sini pakat pi la restoran..sebab dijemput semua hadir..makan free..sapa tak mau..aku tak mau..sebab aku ada kerja harus dtunai kan...aku rasa ramai kot yg p..
last week anuar zain mai sini..buat show utk hari raya astro..ramai gak budak2 pi..aku pi dak?..hahaha...nanti hari raya pertama, bukak astro ch 4..anuar zain in the house..cari la muka aku kalau ada..kalau ada la..kebanyakkan yang di tu budak2 manchester..
semua yang gi, kena bayaq 18pound..so, darab 7, jangan lupa utk convert dalam RM..
oklah,sampai sini dulu..nanti aku update lagi..taaaa

1 comment:

AuntyN said...

Macam pompuan PMS saja lah bunyinya tu :-) :-) Sabaq tu separuh dari iman tau kan?