Tuesday, September 06, 2005

Nectarine

New Fragrance from CHANEL


Salams..
Naper tajuk aku Nectarine..sbb aku baru udah mkn buah tu..sedap pulak rasanya..kalau boleh, hari2 aku nak makan buah tu..taste aku pulak..kalau pernah tgk iklan keta megane, sure korang tahu maam mana rupa buah ni..ok, kenyang utk lunch mkn sebijik buat itu..budget nak diet rasanya..tapi tgk la, kalau diet menjadi, jadilah..kalo tak jadi, next time diet lagi..aku nak diet main ikut mood..kalau mood ok, aku leh diet selama berbulan bulan..if not, that's it..

Hari ni, tak dak apa sangat yang nak buat..sbb nya I am on my oliday..cutiiiiiiiii...pagi2 lagi dah mandi..rajen plak aku mandi since duduk kat UK ni..naper ntah..aku sorang je rajen mandi pagi..but kawan2 aku yg lain, semua main cuci mata je pepagi..sebut pasal pagi, pagi tadi, eh tak la pagi sangat, aku dah tgh hari, US dah pagi..hikhk..aku buat pertama kali gi sembang kat blog joeperantau..saja sembang2..tapi aku tak tulih byk2, sbb time tu aku tgh taip report aku..next time aku tulis byk2 ok joe..hahaha.. thanks anyway for dropping by ya..
turun gi kat my letter box..hmm..tak dak surat..bosannya hari ni..eh, napa hari2 aku penuh dengan kebosannan..padahal aku dah biasa hidup dengan kebosannan..dah 20 tahun lebih aku hidup..tak pulak aku merungut..so, kalau aku dah bosan tu, kirannya, aku mmg la bosan.bg korang mungkin bosan aku ada tahap kebosanan paling maksimum bagi korang..heheh..
Today, hari selasa..CSI malam jap lagi..tadi aku ada tepon kawan aku kat msia..dia tgh sibuk melayan kawan2 dia..la, aku jugak yang tak dak kawan..sapa nak jadi kawan akuu???..cepat angkat tangan..aaaaaaaaaaaaa..tak dak sorang pon..sampai hati..
ah..lupa..mlm tadi..aku mkn thai red curry..sedap gila..bukan aku yg buat, ada member aku yang buat..but now, i knew how to do it..so, lepas ni, balik msia, aku masak kat semua..tentu mak aku bangga dengan aku..hahahha...kalau idak aku reti masak tomyam, telor, maggi, roti bakar..itu je..but now, dah tambah ilmu..tunggu akan kepulangan ku ok...
okla, aku nak stop dulu..aku nak tgk tv..sampai ketemu lagi ..tata

No comments: