Thursday, September 01, 2005

Mug


Salams...
All, today aku bangun pagi, matahari dah pon naik..terang benderang..but still sejuk..sapa pon tarak dekat umah.mana semua org pi nih..sunyi sepi..mlm tadi lupa nak tutup curtain tu..nyesal plak..tapi tak pala, alang-alang dah bangun, bangun je la..perkara yang mula-mula aku buat bila bangun pagi, pi dekat boiler tu, on boiler..kalau idak, mandi terketar2 la aku dalam air sejuk..once boiler dah di on kan, pi dekat katil, kemas la katil tu..senang je, just buat satu hamparan besar2 kat duvet aku tu, terus jadi lawa katil aku..hikhik..sementara nak tunggu air tu panas, buat la air panas..bukan minum air boiler tu, panas kan air guna cerek la..bancuh hot choc..letak susu..mmm.nyum nyum..lazat dan berkrim..pagi2 nih, citer kartun kat tv..aku langsung tak minat kartun..ch 1 kartun ch 2 kartun, ch 3 kartun, except ch 4..rancangan refurbish kan umah..ni ok..boleh masuk jugak dalam pala otak aku..hmm..air boiler dah panas tu, apa tunggu lagi, mandi la...aku tak lepak lama dalam shower room..kejap je..cuci-cuci apa yang patut, then siap..pakai sekala benda, dan benda yang tak leh lupa LOSYEN..sbb??..sbb kat sini sejuk..nanti kulit kering..mula la satu badan aku gatal..then aku aku tergaru2 seperti seekor kera gila..on laptop, check emal..tiba2 ternampak MUG dtepi meja aku..ada dua MUGs..satu mug hot choc tadi, satu lagi mug aku baru beli..atas meja bersepah sangat2..ada MUGs, ada wallet, ada mobiles aku, ada journals, ada a few books, ada perfume, ada bus pass, ada calculator, ada alarm clock, ada stepler, ada pen, ada kunci umah..I think, tentu korang kata aku ni mmg penyemak..mmg pon..time aku rajen, aku kemas, time aku malas, aku suka tgk benda tu semak cam tu..

Hmm..kat luar, it's a bit cold..aku cannot see matahari at all...can see the dark cloud..oh mygod, going to rain again...god bless, coz today, aku tak kereja..kalau kereja, pa

kai payung la rini..hari ni nak duduk umah..ingat pagi tadi nak gi Cheshire Oak..tapi, dah bangun pon about 10am..cam nak nak gi..ketapi dah tinggal aku..huhuhhu..biar la..nanti pon boleh pegi lagi..

udah..pakcik nak kuar dulu..nanti tulih lagi..taaaa..

No comments: