Sunday, October 30, 2005

Tidoq

Salams..
Aku gi kerja. Hari Ahad, dapat gaji lebih. So aku kerja.Tu pon sebab kena kerja la.Apa aku merepek ni..Aku balik umah dalam kol 7mlm..Bus kurang hari Ahad..So, aku terpaksa menapak utk carik bus lain..Tak pala, bukan jauh sangat pon menapak..tapi yang hampehnya, angin kuat sangat..sejuk la pulak..Aku singgah satu kedai nama SPAR..aku beli pisang 2 bijik..Makan la la tu jugak..Kenyang mkn pisang..Bus aku sampai dalam 5 minit lepas tu..
Turun bus menapak lagi ke rumah dalam 5 minit..Gelap gelita..sib baik ada lampu jalan..apa ni, cam keling lagi ayat aku..gelap gelita, sib baik ada lampu jalan??..hahah..Sesampainya aku kat rumah, aku mkn nasik berlaukkan ikan masak apa aku tak tau..sedap gak..aku mkn ngan cabai melaka (cilipadi)..org utara panggil cabai melaka..dont ask me why..aku mkn cabai tu tanpa di masak..macam mkn ulam..cam tu la aku mkn cabai..aku mmg makan pedas..abih mkn, basuh pinggan pasuh periuk..tgk tv sat..mata dah ngantuk..aku pon masuk bilik, angkat duvet aku, terus lompat atas katil..tidor..
Sedar dah kol 2 pg..rasa lega, sebab sebelum tidoq dah pon solat isya'..so, time aku terjaga, aku nak terkencing..aku malas nak bangun..isk, takkan nak kencing atas tilam..aku paksa diri aku bangun ke toilet..housemate aku tak tidoq lagi..dok tgk tv cita apa aku tak tau ko 2pg cam ni..aku mls nak gi usha..aku masuk balik bilik dan sambung tidoq aku..kol 430pg, aku bangun balik nak sahoq..aku masak maggi PAMA..letak sayor ngan teloq..
Then aku ngadap laptop aku..balas email kengkawan aku..email mak aku..dan email2 lain aku baca..Selamat segalanya..

No comments: