Sunday, October 23, 2005

Aku bengang

Salams..
Aku bengang lagi..so, bila aku bengang muka aku jadi masam..org lain pon boleh perasan aku tgh bengang...mcm mana depa perasan?..sebabnya aku selalu tersenyum hari-hari..depa pakat dok tanya awat aku dok masam2..aku marah kat sapa2 ka? marah kat awek ka?..aku kata biaq la aku simpan dalam hati..aku tak suka nak heboh2 ni..aku kejap ja bengang, lepas tu aku ok..aku rasa time aku dok tgh tulis ni aku dah ok..kalau tak ok, sure aku dok tulis sambil dok maki2 org yang membuat aku bengang ni..
hari ni hari yang best..sebabnya aku cuti.but nothing to do at home. Bangun tidoq dah pon pukol dua belas..aku tak bangun sahoq tadi..haru..sedaq dah pukol 630pg..bangun solat, dan tidoq balik..aku tgh tgk X-factor kat tv ni..kat sini, X-factor citer nyanyi2..macam malaysian idol tu..best jugak, sebab adasimon yang mulot laser tu..aku sokong budak nama shayne...dia from Manchester..dia nyanyi lagu if you are the one hari ni..kalau kat msia org sokong Mawi..aku sokong Shayne..baru start ni, 2 minggu lepas, so tak tau org sokong sapa lagi..simon cakap dia nyanyi lagu tu very outstanding...was very incredible performance..
okla, sampai sini dulu..aku nak log off..babai...

No comments: