Thursday, October 20, 2005

Beli

Salams..
Aku ke NEXT, seperti dalam perancangan aku..besar la jugak..kemas dan cantek..Aku bangun pukol 12 tgh hari.. sebabnya aku bangun sahor dan tdoq balik..Hari ni pulak tak kerja..Seronok gak tidoq..tapi disebabkan sampai kol 12 aku tidoq, aku dah muak..baik aku bangun semayang zohoq plak..Aku bangun dan terus mandi..sonok dapat mandi..macam budak2 pulak aku nih..poyo btol..Amik pencuci muka, tonyoh muka aku..amik ubat gigi, gosok gigi aku..terus gi mandi..lepas mandi, amik shaver, shave janggut ngan misai aku..letak after shave..then lari2 masuk bilik..carik baju..lari, sebab sejuk..tak pasang heater kat rumah..malas nak pasang, sebab aku suka sejuk..kat bilik, terus lumur losyen satu badan..kalau idak, dok garu2 sebab sejuk badan nanti kering..pakai baju aku, jeans aku ngan jumper aku..target, keluar umah kol 1 tgh hari..lepas solat zohor, aku pakai kasut dan terus keluar..semangat nak gi NEXT..sesampainya aku kat NEXT, la, tak dak sale rupanya..shopping complex lain semua ada sale..aku usha2 barang2 kat NEXT, menarik gak..Jam..yang lain, ok la..semua barang2 winter..Dari NEXT aku ke Burton..ada jual2 baju dan segala2 la..nak beli, tapi not my taste..Jalan lagi.Aku terus ke M&S..tgk kat tempat sale, ishhh..tak best pon, sebab aku pi dah lambat kot..semua seluar aku tgh dah tinggal size waist 35 ke atas..size aku tarak..hampeh..aku turun ke food floor..beli benda makan sket..Terus cabut kuaq..pi body shop..ingat nak beli losyen untuk winter ni..lupa bawak kad discount..tak jadi beli..terus ke lush..www.lush.co.uk..kedai sabun2 dan losyen dan banyak la yang seangkatan dengannya..aku end up beli losyen..nama losyen tu..skin sin..abih dekat GBP1o. Lepas pada tu, aku terus ke TOPSHOP..bahagian TOPMAN..aku beli bajus ngan suaqs..abih la dalam GBP40 kurang lebih..lepas tu aku gi CK ngan Armani..beli string Boxer 3 kotaks..GBP18 sekotak..kuakuakua..lantak la..perabih duet neh..apa nak jadi..apa lagi aku beli..hmmm..itu ja kot..ka ada lagi ..aku rasa tu saja....dari situ, aku dah abih masa dalam 3-4jam..aku mesti balik...sebab bukak posa dalam kol 610ptg..balikkkkkkk..nak makan..nak masak..kalau aku tak masak, tak dak org nak masak kat aku rini..selamat hari ni tak ujan..sonok sket jalan..Sampai umah, solat asar..masakkkk...masak scottish fish sama itu sambal letak dark sos..pastu letak honey sket..letak tomatoes..sayor aku masak kobis campur ngan carrot..siap semua, dah dekat bukak posa..aku tuang air apple ijau yang aku beli kat M&S..lagi seminit..aku bukak tv..tgk news..dan makannnnnnnnnnnn...sedap plak..sebab dah lapar..abih makan, kawan2 aku balik..aku tgk tv..tiba2 ngantuk..aku terus gi tidoq kol 8mlm..awal btol...pastu kol 1 pagi aku jaga balik..tgk tv..citer hindustan..terkejut aku..tajuk sarfarosh..amir khan berlakon..layan 2 jam..masuk tidoq balikkk......itu ja kerja aku...

Losyen Skin Sin................

Topman Sleeveless Shirt............

Topman Singlet..................

CK and Armani Boxerssssssssss.....

No comments: