Wednesday, October 19, 2005

Next

Salams
Hari ni NEXT akan dirasmikan secara gilang gemilang kat sini..Next paling besaq aku pernah tgk..NEXT adalah sejenis shopping complex..aku rasa NEXT ada jugak kat KL..tapi aku tak tau kat mana..UK brand..Baju2 dia semua mahal2 dan berkualiti..tapi aku suka beli..Jap lagi aku nak pi opening ceremony dia. Mesti ada bagi free gift..best best. Tapi yang tak bestnya, aku nampak (dalam gelap, sebab aku baru udah solat subuh) jalan tar kat luar tu basah. NI mesti ujan lagi.huhuh..tak best la pulak kluaq time ujan..kang kasut masuk air..stokin basah..seluaq basah..Baik aku tidoq ataih katel ja..tak basah apa2. Lagipon hari ni aku tak kerja..So, leh la lepak lelama kat umah..AKu dapat berita, yang Endon dah meniggal. Innalillah..Al fatihah..Kesian kat ABdullah..Sapa plak artis bertuah yang akan kawen ngan menteri kehilangan bini ini?..nantikan kemunculannya..hehe..Sejak 2-3 hari lepas, bila aku balik kerja, aku tak mandi pon..apa nak jadi ntah..basuh muak terus tidoq (tapi seblum tu tgk tv la dulu)...nak mandi sejuk..Cakap pasal sejuk, aku baca paper, dia kata, this year will be the coldest winter for a decade in the UK..Harap2 aku ok la..Sebab aku kan suka sejuk..korang pernah dak ada bos yang suka carik kesalahan korang je, tapi kesalahan kawan2 korang dia buat bodo je??..ok tata..

No comments: