Saturday, August 29, 2009

Potong


Machine Rumput Aku yang cute..haha
Salam..
Sedapnya dapat makan aiskrem potong ptg sat gi..terlioq aku dah pagi-pagi niha...
Satgi tengah hari nak pi giant beli..Perisa King tak sedap..selalu aku beli perisa Walls ataupon Nestle.

Bangun soq tadi, mata berat sangat..sib baik la, bangun semua benda makan dah ada depan mata..cuma tolong angkat talam sama pinggan nasik ja.., kalau dak, pakai aku sambung tidoq balik tak soq..Lepas suboh, aku layan tidoq balik..dalam tidoq aku dok dengaq mak aku dok ngaji..kira aku dapat pahala jugak kan..hihihi..

sedaq2, dengaq sora mak aku tepi katey, "tidoq apa sampai tengah hari ni aih..mangkit lekaih, tolong mak potong rumput..sat ni kalau lambat2 petang hujan..tu dok nampak pokok ujan mai dah.."..aduh liatnya aku nak mangkit..bilik pulak gelap lagi dek langsir tak lut cahaya kan...aku paksa jugak untuk bangun..yes..aku berjaya..mangkit terus sarong seluaq (aku tidoq bogel kah, hahaah), pakai singlet, terus pi carik mesin rumput aku..terus feeling-feeling jadi pemotong rumput dalam cita desperate housewives (Jesse Metcalfe) walaupon kat badan ni diselaputi lemak yang solid, dan bukannya muscle..kuikuikuik...zassssss, sejam aku potong, selesai..semua aku trim cantekk..rasa puas dapat bazirkan peluh aku dipagi hari...

4 comments:

DeLinn said...

kekekekeke bab feeling2 jadi Jesse dalam DH yg tak tahan tu! kekekekeke

frappe_crush said...

tak pa la wei..bila lagikan....nanti tua orang kata gila meroyan pulak...kuikuikuik..

Anonymous said...

wakakaka, ada tak body macam eva kat kg hang tu? manalah tau kot ada janda berhias. sat gi mai suruh hang tolong potong rumput halaman umah dia.. opsss terpengaruh cite DH di bulan ramadan plak.ekekek
-ojij-

frappe_crush said...

tudia Jijo, dok bayang Eva pulak, habaq bini hang..kekekek..