Monday, November 28, 2005

Salji Turun

Salji dah turunnnnnn!!!..Hari ni aku kerja kol 10pagi.masa dok breakfast, tiba2 aku tgk benda puteh turun dengan lebat sekali...hati aku berbunga-bunga indah...yehaaaaaa..salji dah turun...this year turun awal pulak...sambil mkn sambil dok tgk salji turun..budak2 kat luaq umah, pulon dok main salji..terjerit2..so, pada 28/11/2005 salji turun..apa aku dok merepek ni..oklah, aku nak mkn ni..lapaq, baru balik kerja..hmm..aku dapat berita sedeh thru email tadi..Aunty Maria meinggal..sapa Aunty ni??..Nanti la aku cita...aku nak makan..tapi sedey sangat.cam tak percaya ja dia meninggal..Al-Fatihah buat Aunty Maria..

Gambar ni aku amik masa salji mula nak turun

Ada lagi yang aku nak tambah..tapi internet ni awat slow sangat tak tau..penat aku dok tunggu..pagi esok la aku tambah..lepas suboh..

No comments: