Thursday, November 24, 2005

Alhamdullillah

Salams..
Aku bahagia sekarang..Penat lelah aku bersama projek aku, akhirnya aku berjaya..Aku dah lepas segala kesengsaraan...Tak lama lagi aku dapat la Ijazah Master aku..best nye best nye..ahahhaha..Supervisor aku antaq email..dia cakap aku lepas dengan jayanya..tapi kawan aku sorang, failed..sian sangat..masa aku dapat tau aku pass, aku meloncat sakan time tu..aku tak dapat bayangkan kegembiraan aku time tu..seronok gila babi...sebab aku rasa, benda ni paling susah dalam hidup aku..nak compare dengan yang dulu2..aku rasa lagi susah dari buat Phd..sebab aku kata cam tu, sebab kawan aku yang buat Phd cakap dia punya lagi senang dari aku..sian kat aku..heehhe..terima kasih utk aku..tahniah utk aku...cukup utk tu..malam tadi (hari ahad rasanya) kabus tebal..aku sampai tak nampak apa sangat..jarak penglihatan 50m pon tak sampai..sejuk sangat..aku pi kerja dengan selambanya pakai jumper nipis..hahahah..tergedik aku kesejukan..rasakan...

Lepas aku sampai rumah dalam kegedikan, aku terus berhingus..sebab sejuk sangat..masa bukak pintu bilik tidoq aku, terkejut badak aku..nak tau sebab apa..sebab ada benda atas meja aku..nak tau benda apa..tu gambaq kat bawah tu..benda tu la..hahahha...tq mate..dah sampai dah..tima kasih banyak2...nanti aku hantaq barang Ann Summers kat ko ok...www.annsummers.com...hehehhe..ko nak jenis apa, bagitau aku ok..kuikui...


OKlah, sampai sini dulu, eh lupa, hari ni ramai budak2 stewardess mai umah aku..cun cun belaka..dah nama pon stewardess..depa kawan2 kepada kawan aku..depa mai ada night stop kat sini..mai pakat makan nasik kat umah aku..aku malu2 alah sket..dah aku tak kenal org, aku diam je arr..aku ramah ngan org yang aku kenal ja..hahaha..oklah, tadi aku pi shopping kat M&S..aku pi beli2 barang yang aku nak bawak balik..okla, aku nak blah..tata.. THANKS JAK!!..

No comments: