Monday, November 21, 2005

Gelisah

Salams..
Semalam, lepas abih keja, aku teru gegas lari2 ke Picadilly Garden nak amik bus gi umah member aku..Kat umah dia ada open house..patutnya, open house kol 12 sampai kol 6, tapi aku sampai kol 7pm..Mahu tak nya, aku habis keja kol 630pm..Dia cakap mai saja..aku yang tgh kebuluran, pi la..Aku tak pernah pi umah dia yang baru ni..Dalam kegelapan, aku jalan dan jalan cari rumah..dah la sejuk gedi..mmg sejuk..aku pakai jumper nipis ja..kalau aku panaskan badan aku, nanti badan aku jadi gatal2..so, aku lebih suka sejuk dari panas..pelik pulak aku ni..hmm..Kawan aku tunggu aku kat luaq umah dia..Bila aku masuk ja, berkuap satu badan kena masakan malaysia..abih jumper aku bau..bau sedappp..Aku terus ke toilete..sebab aku nak terkencing masa tu..abih kat toilet, terus gi dapoq......mak ai, meriahnya makanan..masa tu, guest dah tak ramai..aku pon org last rasanya..yang lain tu, semua tgh sembang2..aku kenal depa gitu2 ja..budak2 student 2nd year rasanya..tuan rumah tu pon aku kenal gitu2 ja..aku cuma kena 2 org kawan aku ni..apa yang depa masak?..

....Mee Kari dengan Kuah kentang plus daging..
....Nasik Lemak degan perkakasnya..
....Tiramitsu..(eja cam tu ka?)
....Chicken Wings (BBQ)
....Roated Chicken...
....Roasted Sotong..
....Kueh raya yang best..
....Ayam Goreng..
....Ketupat daun palas je yang tak dak..huhuh..
.... Air coke, oren etc..

Aku sembang ngan kawan2 aku pasai result.Ada yang dah tahu, ada yang belum..Aku belum..aku dah jadi cuak semacam je..Harap2 aku pass..aku takut sangat2..sampai sekarang aku dok ketaq lagi..Doakan aku pass..InsyaAllah..Aku baru je sent email dekat supervisor aku..takut sebenarnya..Aku tak mengharap markah setinggi gunung, janji pass..mana ada org dapat markah setinggi gunung utk course aku..semua mengharapkan pass saja..arghhhhhhhh..takuttttttt...
Aku baru dapat ifo, yang 13/12 ni parents aku nak datang uk..best la pulak..tapi time winter..sure sejuk.nanti aku belikan baju sejuk..tiket semua dah beli..cuma nak datang ja....lama tak tgk muka depa..depa pon lama tak tgk muka aku..mesti terkejut dengan penampilan terbaru aku..wakakkakaka...okla..aku nak sign off..cerita lain kali...

No comments: