Sunday, February 22, 2009

Resah

Salam..
Aku rasa ada yang tak kena kot. Aku yang tak kena.
Aku rasa dah mmg tak serasi dengan kerja yang aku buat.
Bukan takat tak serasi, tapi tahap tak reti dan tak boleh dah nak paksa diri aku untuk reti buat. Tak kena dengan jiwa aku pulak rasanya. Time2 ekonomi problem la aku nak rasa-rasa macam ni. Haru btoi..Aku rasa aku kena bagitau benda yang sebenaq tentang apa yg aku rasa supaya nanti tak memberi satu kesan kepada performance aku. Aku tak pernah rasa performance aku low macam ni sejak start keja lepas keluaq Uni. Aku kena letak satu keberanian dalam diri aku untuk berkata apa yg aku rasa daripada terus dok membeku dalam hati..Aku harap tindakkan aku btol..InsyaAllah..Aku redha.

3 comments:

Anonymous said...

luahkan apa yg berbuku dihati, cam dah lama ja hang had this...mudahan ada cahaya dibalik keresahan ini...

frappe_crush said...

aku suka ayat-ayat komen atas ni...terus dok terbayang rosa nyanyi lagu ayat-ayat cinta..tq...

Radhi Dahlan said...

Kadang2 frappe kita kena redah jer... memang ada risiko.Tapio risiko tu perlu dihadapi dengan penuh kesediaan. Jangan takut untuk berkatakan sesuatu yang ko fikirkan benar!

*Lama aku tak singgah blog ko!