Sunday, February 15, 2009

Nombot 2

Cepatnya masa berlalu..Sedaq tak sedaq dah pon tengah bulan 2..20hb dapat gaji lagi..kalau boleh tak mau la cepat sangat masa jalan. Sebab tahun ni is the very last 2x umoq aku..Rasa sayang nak tinggal nombot 2 kat depan tu. Tapi nak buat macam mana..Kalau la aku boleh kekal dengan nombot 2 tu..kan baguih..tapi apa ada pada nombot (orang selalu kata)..bagi aku ada la makna pada nombot2 tu..humm.. Hari ni hari jadi member aku...dia naik angka 29 awal sket dari aku...Selamat hari jadi..
Sepanjang minggu lepas, aku blajaq benda baru. Not bad. Benda yang berkaitan dengan programming..., .net sini, .net sana..Seronok jugak belajaq benda baru..perasaan berkobar-kobar tu ada.
Dalam kekobaran tu, time pi swimming belah petang, lepas dah abih brenang sah leghah ( Jijo hang paham kan, kekeke), tukaq baju semua, semayang maghrib situ..nak jadi cerita, aku terlupa nak simpan goggle ngan swimming cap aku..Patah ja balik nak pi amik, aku dapat balik swimming cap saja..Goggle dah hilang..Argghh...tension babe..(Tu la kutuk spek mata Deo lagik dalam hati)..Goggle ni ada power (lense ka org panggil kat goggle)..So, bila brenang, tak dak la rabun..dah hilang pulak..Kena la carik lain..Jadi satu kerja..Sib baik swimming cap org tak berkenan nak curik.
Dalam pada tu jugak, Selang sari, tayar gheta aku pancit..Aku perasan pon masa balik keja..Bila naik gheta, rasa cunggit semacam saja. Sah pancit..Aku pedeghaskan jugak ke kedai tayar..Sib baik rim tak rosak ka hapa..Kena 5 hingget..sib baik buat 50 hingget..

Hmmm...aku asyik2..hmmmmmmm...

2 comments:

Anonymous said...

pancitt..issskk berat dosa nie lariiii

frappe_crush said...

larii pi mana..mai la tolong tukaq tayar