Thursday, November 06, 2008

Apa yang aku lihat..Bukan apa yang aku tafsir

Aku tgh lepak sorang-sorang dekat OldTown White Coffee Bayan Baru, Pulau Pinang..Baru habis swimming...Kepala dok rasa berdenyut-denyut lagi..mungkin air banyak masuk kepala..macam mana tu..me oso dun know..Macam-macam style aku buat tadi..gaya bebas la, kuak dada la (makin besaq la dada aku kan), doggie style lah dan lemas-lemas style..kuak lentang, kuak kupu-kupu aku tak buat, sebab aku rasa macam terlebih over pulak kalau aku buat cam gitu.,Ramai jugak orang dekat PISA (Penang International Sport Arena) hari ni. Penuh kolam..berenang pon macam ada traffic jam..ada collision sana sini..kekekek..tak ke haru kalau tertanduk kepala antara satu sama lain..kalau kepala btol aku ok, kalau kepala lain2 aku tukaq mode pitam berejam-rejam..kat changing room la ni, mungkin dah jadi biasa agaknya org2 lani dok telanjang bulat merata-rata..apa nak malu..bentuk sama saja..saiz lain-lain..ada terlebih kulit ada yang terkurang kulit..yang tak malu, bogel la hang, yang masih ada kemaluan, masih bertuala..alhamdulillah..aku tak tau la pulak kalau belah pompuan punya changing room..adakah anda turut berbogel seperti lelaki di bilik sebelah??..sendiri mahu ingat lah..Selesai mandi, aku bersolat dekat surau PISA..tak la bersih sangat..Tapi ok untuk bersolat..

Nah, sekarang aku dah dekat OLDTOWN ni..duduk selamba buat kering saja..Cap dekat kepala, tunduk mengadap laptop..humm..aku order wheat grass juice dengan chicken toast..dah dapat dah..belum ku jamah..bau curry tu dah menusuk kehidung aku..aku biaqkan sejuk untuk seketika..sebab aku bukan penggemar makanan panas..Apa yang aku pikirkan, masih belum aku pastikan..pikiran..masih terawang-awang..Aku lari tajuk sikit..

Aku nak bagi apa yg aku rasa dan apa ayng aku nampak masa dekat Cheras..Raya kat rumah Alang..kalau rasa tak btol, aku mintak maap..aku nilai dari pandangan mata kasar...
Aku mula dengan diri aku..memang pedo habis (tau dak pedo apa?)tatau carik sapa2 yang tau lah..ya lakan, nak jumpak org2 yang aku tak kenal..aku mmg pendiam sikit..tak reti nak mula bicara andai tak dak starter nya..Muka aku mmg seposen..serius sangat kalau dah cuak dan tak kenal org..akan kuukir senyuman andai ada yang pandai menjadi starter..aku pendiam orangnya ..sebetulnya macam tu..tapi kalau dah kenal, aku terus tak sebegitu..terus jadi lain.

Alangz--macam muka aku kah?..puas aku perati..kat mana nih...Joe tipu lah..tak shape bulat tu ada la kot..baik alangz ni..ramah..mesra alam..mungkin sebab tuan rumah kena lah ramah..

Zura--tak dan nak berbicara lama..sat ja..dekat nak balik baru dan sembang..semoga berbahagia dengan Alangz..

Yam--awal2 lagi aku dah terkompius yam dengan delinn..sejak dalam keta..aku ingatkan yam yang cakap lebih2 dalam keta, rupanya, delinn yang dok cakap..salah org..dalam hati, ya ampun, keponya yam ni..kekekek..rupanya diam..mcm serius pon ada..jawab talipon ala2 serius mak datin.,kekekek..tapi yang nampak cam tenang ja...air yang tenang jangan disangka tadak boya ya..kekekek..tak rugi kenal Yam..kan mak kan..kekekekek..

Delinn--Ratu bercakap..meriah..I likeeeeeeee...mahunya tak renti cakapnya, dah reja nya pon kena bercakap..Kalau tak dak Delinn, aku rasa hidup aku kat rumah Alangz mcm tak meriah dan sempurna..Delinn wajib ada..u rock man!!..Nak amik u jadi kakak angkat I boleh..kekek..i kan tak dak kakak..kekekek...janji kita satu LEO..aku bangga..

Deo--aku takut nak comment..Deo mmg very the "PMS",,Deo jangan sentap..nanti over PMS..aku tatau arah jalan mana harus aku masuk dengan Deo..nampak macam org yang mudah didekati, tapi dua tiga kali pikir, takut lah aku...Mungkin jugak Deo tgh stress dengan kerja kot..yang lebih-lebih I don't know..tu my first impression pasal Deo..Deo sama baya dengan abang aku..(Aku ada abang kah???)..kekekekke..

Jijo-- Nama ni kena letak dekat dengan Deo..Kembar aku dengaq kata..mungkin kembaq serendang agaknya..nak kata, sama memang tak sama..Jijo seutara dengan aku..tapi tak sepekat utara aku..aku lagi pekat ok..aku bawak kepekatan aku merentas semua benua yang aku pergi..itu lah aku..Jijo w/ family..that's so sweet buddy..hope to get a very lovely family mcm hang soon..insyAllah..Family man..tak gerak jauh pon dari anak-anak dan wife..very well indeed..

Limah--Oh! my Limah..my first set eyes on you...aku memang dah suka Limah sebelum dia bukak mulit utk bercakap..muka dia aja dah happy..bayangkan orgnya..aku suka orang mcm Limah..Happy go lucky..mulot not that so chucky..kekekeke..Limah baik hati kan..I like the way u talk..and the way you behave...

Angah--Aku tak banyak cakap dengan Angah..Aku pernah tgk org mcm Angah macam dalam tv..aku mmg rasa nak jumpak org mcm ni..cakap boleh tahan ganaznya..Kek Angah, sedap sangat..walaupon kek oren yang simple..tapi aku suka..Aku jarang chat ngan Angah kat tag, so aku tatau dia macam mana..tapi Angah memang lantang bersuara..tak macam aku..terus terdiam tgk angah yang tak brenti cakap bila dah start..

LB--Ni set2 bro yang steady..ramah orangnya..rasa mcm kena respect lebih, tapi rasa macam nak kena kutuk-kutuk jugak..aku dok berjaga-jaga..kalau LB tu Joe, memang aku dah sembang sambil dok merapu DKK Joe..macam mana tuh..Anak LB..mak aiii..dah besaq..Rupanya LB giat kawin awal..patut la anak dah besaq..sama besaq ngan LB..

Bini LB-- Arc..aku suka tgk kakak2 mcm ni..teringat zaman aku student..ada lecturer macam muka Arc..baik ja..merapu pon ada jugak..aku suka ..lain kali kita merapu..sebab hari tu, i tak reti nak merapi lebih..tapi both of u, memang sweet..

X- aku sembang gitu2..hai X...eekekekekkek...

Kong- Aku kena respect...Joe macam Kong kah?...matilah aku tak respect Joe..

Lis--Liz Clairebon kah?..aku tak banyak sembang..tapi sempat berbual.baik ja akak ni..

Sapa lagi ni..aku dah kurang daya ingatan dah..tu la dulu kot..nanti kalau ada lagi, aku tambah..
Tgk muka Joe teringat arwah tok wan aku..kekekekek..tua sangat kah joe..kekekek..

Dah aku nak makan pulakk..dah sejuk dah..

2 comments:

K i a H R o N g G e n G said...

mak skerrr...tauu!!!!

Anonymous said...

amboii kiah.. ko suker aper tu??
entry ni ke orang nya? opss ter speku

yelah prapp aku dah lama dok kat kl, cakap pun tak mcm utara, tapi bila balik sana otomatik aku leh tukaq yach...

-jijo-