Saturday, October 30, 2010

Voodoo

Salam..
hujung ming gu yang best dan agak hectic bagi aku...
bangun di sabtu pagi yang mendong adanya..orang lain dah abih breakfast aku baru sangap nak breakfast..orang letrik mai pasang lampu, aku baru terhegeh-hegeh nak mandi..tgh hari, hujan lebat nak mampos..suka la aku..angin menderu-deru..

pukoi 3 petang ada appointment kat Queensbay..treatment bagi muka kembali muda 10 tahun katanya...woho!!!!!!...cucuk botox ka?..heeeeeeeeeee...aku tak segila tu..Jumpa member yang jarang2 jumpa...lepak-lepak  makan dekat kedai  jual ayam golek kat Queensbay..Pi carik perabot dekat kedai ah kauuuu dekat dengan bukit jambul..dapat special price sebab kawan aku pelanggan setia katanya..suka la aku..kalau dekat tempat lain, akan jadi mahal 200-500 hengget..apa lagi, berbunga2 la hati aku nak beli segala perabut mak nenek kat situ...bukan banyak sangat pon...katils/tilams, meja sama tv cabinet..perkakas lain semua aku dah beli kat kulim...yang penting, penghantaran percuma dari penang ke kulim...yang tu pon aku suka..

abih melepak, aku ada rancangan lain pulak lepas tu..join opismate sama kawan2 baru pi Voodoo Club..tempat ni baru bukak..last time, MOMO..aiyooo...dia punya crowd..tak hengat punya ramai..dari yang muda sampai ke bawah 40 kot aku rasa...sebab aku tak nampak la geng2 pakcik sama auntie2..memang happening..DJ bagi music yang meletop-letop dada aku yang dah melanton ni haaa...geng2  dah lalok minum ayaq setan katanya..semua dah meroyan menari tak hengat..aku pon, apa lagi, goyang sekali laaa..wohooooo...berpeloh-peloh la jugak..semua pakat layann..terkinja-kinja macam beyonce kot..ka macam berok makye!..takpalah, janji masing-masing enjoy...tak enjoy mana buley, hari jumaat lepas dah kena belasah dengan bos besaq kan..lupakan kesah jumaat...hidupkan hari sabtu..bergelen ayaq coke aku telan...pi kencin berapa kali pon aku tatau..bathroom pulak jenis dok bukak terpelahang..pompuan boleh dok nampak budak2 laki kencin tayang teloq..aku pon dah nak terkencing, kencing la jugak..pancut ja dinding yang cantek dalam bathroom tu..mamposs..kol 2 pagi..tak larat dah..berambos ramai2..waktu jalan nak pi tempat parking kat otel E&O, nampak pulak polis dok buat serbuan hapa tatau kat SS..bersepah budak2 larii...yang larii tu yang dah amik syabu la kot gamaknya..


Aku kat Atas Voodoo punya bungalow..

Tak cukup terang..

Lampu2 dekat tempat nak pi kencin..heeee


Sambut Birthday Kawan baru..Gelap tak nampak hapa..




pagi ahad!!!..aku rasa macam tingtong semacam...tapi aku bersiap sedia nak siapkan report aku untuk esok punya presentation..perjuangan yang belom selesai..harap2 aku tak kena tembak berlobang2 esok..
daaaa....

1 comment:

K i a H R o N g G e n G said...

jumpa jula juli bintang 3 ropanya..