Sunday, October 24, 2010

Kembali Sihat

Salam..
2 minggu aku batuk kong kong..gelma tak dak pon, batuk macam anak tekak tercampak jatuh atas lantai..tak pon aku mc. seronok buat kerja katanya..ofismate mesti rasa tak selesa dengan aku kan..dok sebar virus satu ofis..tapi bukannya aku yang start sebar batuk ni..aku pon berjangkit kat orang..time aku dok batuk kong kong ni la, meeting bersepah-sepah..kalau jadi tukang dengaq saja tak pa..tapi aku la dok present segala benda..cakap beberapa patah, batuk kong kong yang lebih..untuk tidak mengerikan audience aku, aku pakai la mask...bila dah start pakai mask, orang lain mula la runsing segala mak nenek..takut penyakit menular katanya..mampos la..janji presentation2 aku meletop kan..heeeeeeeeeeee....meletop sebab ada iklan ubat batuk cap ibu dan anak..aku pi klinik time malam..sebab aku tau, kalau pi time pagi, sure dapat MC..pulon tak mau MC kan..gigih kerja aih aku ni..ubat klinik haram tak berkesan pon..dok bagi antibiotik segala benda..tukaq pi ubat batuk farmasi pulak..abih sebotoi..batuk berbotoi2 lagi...tak jugak baik...bos aku soh aku amik woods pulak..ada jugak kesannya..dah kurang..tapi tak brenti lagi..last2 aku try pulak Hurix...ada rasa madu sama mint..terus batuk aku lega..alhamdulillah..lega aku..penat jugak batuk tak brenti 2 minggu ni..

Pssssssssttt...Jijo, aku terkejut badak hang call aku weiiiii...walaupon aku bz sebetoinya time hang call, tapi tetap kata tak bz sangat..aku tinggai ja boss aku kat tepi sebab nak cikwok ngan hang...keeeeeeeeee...Jauh hang call..walhal Yam ada ja sekangkang kera dari hang..tapi serius aku blurr sat sebab hang call..ingatkan nak singgah lunch tengah hari kat rumah aku..keeeeeeeeee...

Pasai reja...aku memang layan habis kerja aku...sepanjang aku kerja, aku rasa ni la boss yang paling best aku pernah ada...buley dok bertepok bertampaq dengan bos..buley dok melayan movie Japanese Big Tits lepas maghrib katanya kat opiss...oooppsss..kalau aku balik kerja koi 11 malam, boss aku balik koi 7 pagiiiiiii!!!!..dan lagiii, boss aku cakap kedah pekatt tak hengat punyaaa...boss bukan melayu tapi cinaa...aduuuhhhh..memang bestttt..yang lawaknya boss aku selalu dok kata " ni hang toksah dok buat kekwat sangat naaaa...cakap loghat manchester..pulonnn aihhh..ghimaihh aku.." aku reply balik...habih tu...yang hang dok loghat US segala, aku tak komplen ponn...keeeeeeeeeeee..."sudah la wei..aku tukaq buat loghat sungai ulaq!!"...aku memang enjoy sekarang walaupon kerja menimbun..hmmm..bila la aku nak turun KL..

Kampong halaman aku sekarang dah ada Giant..Tesco dah nak bukak...so, tak payah la aku dok menapak pi penang nak membeli belah melepak segala benda..dulu, wayang pon takdak..la semua ada...tapi makin ramai orang kat kulim ni..rasa jugak kerimasan..lunch hour, pekan kulim memang jam!!!!!..

dah la..aku nak tgk tb...

5 comments:

K i a H R o N g G e n G said...

end up tgk tb jugak..ingat nak p tgk wayang ka,since Kulim dah maju maaaaa ala melaka maju uols.

frappe_crush said...

ha la...takkan malam2 buta nak pi tgk wayang maaa..lagi pon ahad malas senin..baik dok romah layan tb lagi best..

Anonymous said...

uisshh hang nii..eekekkeke
weeii Tesco baru buka ? kat area alma tu ka?
-Ojij-

K i a H R o N g G e n G said...

lama tak dgr perkataan alma..syok aaa jijo balik kg dah ada tesco,maju ala kl.
P/S boleh dak nak menjawap...alaa hang memang suka tgk tb lariiiiiiiiiii..mcm la mak tak tgk tb.

frappe_crush said...

Tesco Kulim...Bukan tesco alma...tesco alma yang lain...

Yam..aku memang suka tgk tb..heeeeeeeeeee..