Saturday, March 06, 2010

My New Toy!


Ho Ho Ho!!..ala2 Father Xmas pulak bunyinya..Dapat toy baru..kalau dulu bila orang sebut pasal toys, aku dok terbayang Anne Summers punya product..now not anymore since benda tu tak dak pon kat Malaysia..Aku dapat a new Philip MP3, Video, Radio Player..Tudia pulon tulis macam2..mampos..dah pree..tak kisah pon..benda ni mai ikut bonus point aku redeem from aku punya CIMB Credit Card Bonus point..Sedaq2 dah nak sampai tarikh luput dah..dah beberapa kali jugak aku missed tarikh luput dan aku tak redeem apa2 pon..rugi kan!..so this time, aku tak mau merugikan diri..aku tgk ja benda2 yang aku suka..aku redeem..since aku tak dak lagi benda2 lagu ni, aku redeem ja benda alah ni.dulu aku ada jugak adik beradik dia, thumb drive yang dalam tu ada mp3 player la, ada sound recorder la..lepas tu, hilang pi mana tah..tapi yg tu, kena guna bateri AAA..tapi yang ni, tak payah nak beli2 bateri AAA dah..ada built-in punya bateri..rechargeable..charge saja la kat komputer..Ok, dah selesai bab benda2 pree ni..haa! nanti nak pi kutip payung pree kat Shell pulak..sempat lagi peringat diri sendiri..

Lately, aku dok vroomm2 mencarik orang buat romah!..mencarik tukang..Mencarik sebut harga yang bersesuaian..Tunggu si Yam lambat sangat!..Larikkkkkkkkkkkkkk!!

5 comments:

Anonymous said...

sapa YAM??? ahli music??lawyer??
usah lah tunggu mak,saya bukan seorg engineer maupun contractor terlampau...

Radhi Dahlan said...

Tangan hang ker frappe? Panjang jugak naaaaaaa jari jemari hang tuuuuuu... hahahah

Anonymous said...

Tangan dan jari jemari membesaq bagaikan JOHAN lariiiiiiiiii

Nak kena cepuk ngan tapak tangan frappe nampak gayanya..

Anonymous said...

Frappe,
Mrempitt jugak ko ya...vroommmm!!!

wakame

frappe_crush said...

Yam adalah seekor anak ikan..larikkkkkkkkkkkkk!!!...ka mak hayam!!!!..larik percutttt seratooss meter..!!
Radhi Dahlan- tangan aku la..jari jemari tu saja touch up kat photoshop kasi panjang..larikkkkkk lagi..kekeekke..
Wakame- merempit sorang-sorang buley la..lalala..