Tuesday, January 12, 2010

Suka-Suki

Salam..sedaq tak sedaq, dah pon tahun baru..tak dak apa yg menarik pasal tahun baru..hari-hari berlalu macam biasa..tak dak pon resolution yang nak digapai. Apatah lagi yang telah dicapai..halatuju pon masih belum ada arah tuju yang betol-betol aku inginkan. Tapi yang parah lagi, aku pon tak tahu apa yang aku inginkan..kalau lagu tu, lagu mana aku nak pi ke hala tuju aku kan..parah ...hmmm..hela napaih panjang..mungkin banyak dosa kot yang aku buat..pintu hati belom diterangiNya..ya Allah ampunkan dosa-dosa ku..
Mungkin keberkatan belum byk dilimpahiNya..aku redha..
Apa yang dah aku buat sejak dua menjak ni.tak dak apa2 yang menarik..ke perlis awal tahun baru melawat project kambing dekat bukit keteri..jumpak kawan-kawan diperlis..makan2 dan bercerita kisah2 lama..lain pada tu, aku pi kenduri-kendara masa cuti sekolah..kenduri orang aku pi, kenduri aku taktau la bila lagi..lately byk pulak tukang2 carik jodoh untuk aku..aku ja rasa kawen tu belum lagi menjadi satu kepentingan dan kehendak buat masa sekarang.aku tak rasa aku desperate lagi..years to come, sapa tahu..semua tu kerja Allah..gasak la orang nak kata apa.
Wayang..aku layang a few movies..Sherlock Holmes & Avatar..Dua-dua aku suka..Terbeli cd2 dekat Batu Feringghi punya night market..murah nak habaq mai..aku beli 12 keping CD hanya dengan 28 hengget..8 CD cita merlin season two, Australia, Bruno dan ada lagi aku lupa lagi dua..tak ka haru..cepat sangat lupa..menapak di night market tu buat pertama kalinya dalam hidup..2 km jugak rasanya menapak..sepanjang jalan..mostly yang ada Ang Mo la..Fuh..penat..dahla..

3 comments:

DeLinn said...

haaaaaaaa why la aku lupa aku ada kawan kat penang no. kalo bebila hang nak pi sana lagi, habaq aku. ada dvd series yg aku nak pesan

Anonymous said...

dvd apa hang nak pesan..cita korea tak dak..aku habaq awai2..ka hang nak cita indu..ada ja siri indu..kekekek

DeLinn said...

aku nak grey's anatomy, one tree hill and gilmore girls