Sunday, January 17, 2010

Power

Salam..
Ish power spec aku ni turun ka since pakat ainun beauty la, permata hijrah la..aku rasa penin2..samaada tak cukup power atau terlebih power...

Setelah sekian lama aku tak pi mendugong..minggu lepas aku pi balik..last time aku buleh buat 15-20 laps, kali ni nak buat 10 lap pon aku dah tak larat gila..tercungap-cungap dah...orang pulak ramai..mungkin sebab cuaca panas kot, semua pakat nak terjun kolam..dah banyak hari hujan tak turun..

dub dab dub dab..

3 comments:

K i a H R o N g G e n G said...

dud dab dub dab utk apa? heart bit pun nak kira ka...

Anonymous said...

Tu diaaa TEMA berapi...ingat citer power apa..hampehh ko frappe!!Oppsss...nampak sangat kaler otak dah bertukar...lariiii

Blog365hari

Anonymous said...

dab dub dab tu lagu dangdut yam...
eleh wakk..padahal dari kecik lagi dah kuning kan...kekekek..