Thursday, May 18, 2006

Interview RLKA USM

Salam..
Kol 7 pagi aku keluaq dari umah...lepas minum ayq milo mak aku buat...lepas makan kueyteow goreng mak aku goreng..dari kulim, smooth and steady ja...sampai ja kat penang bridge, yaAllah, jammmmm...pening pala..masa nak naik bridge tu, once dah lepas, ok ja..berasak2 kereta..sib baik aku managed sampai on time jugak...lagi 10 minit 815 aku tak tercegat kat pondok guard usm..guard2 sibuk dok melantak nasik lemak kat dalam pondok tu..hehe..aku tanya cam na nak gi bahagian koperat..sib baik senang ja..sampai kat tmpt letak keta, tiba2 ada org ketuk tingkap keta aku..ingat pakguard..kot2 aku salah parking..rupanya, kawan sekolah menengah aku...yaAllah..lama gila tak jumpak...kebetulan pulak dia pon nak mai interview tu..happy la aku, tak la kesorangan kat situ..lepak dalam 30 minit baru lnak interview..besa la, geng2 kerajaan, start dari TNC sampai la ke dekan..lambat..aku siap buleh berak lagi..interview berjalan lancar..aku berharap sangat depa tak cakap melayu..bukan nak berlagak ka hapa, kalau depa cakap melayu, aku mesti kantoi...nak tau pasai pa, aku mesti otomatik cakap utara..tak reti nak berbaku sangat..tu yg aku rimas..aku cakap kalau buat phd, aku nak buat kat warwick uni..depa tanya la pasai apa, aku jawab la so and so...ada la lagi...tak seteruk mana pon..TNC yang banyak cakap..panel ada sampai 4..2 org lagi jadi pak pacak kot..jadi batu..dok diam ja..ke bagi hormat kat TNC..haha..habis padatu, aku pi lunch ngan member aku..pastu balik kulim...sabtu ni, interview lagi..harap2 aku dapat.amin..kalau dapat leh gi germany 9 bulan...amin amin...

3 comments:

Anonymous said...

pegi intviu rlka tu bila? awal tahun ni ka? byk competition? so, dpt dak? slab tak mau mintak ka?

-bminat dgn rlka..dok search2, ada blog lak.. baca la kan..

Anonymous said...

boleh tanya, apa yang ditanya dalam interbiu tu?

Syuhada said...

rasa dh lambat....tp nk comment gak...heheheh
rlka cmne?? da jadi lecturer ke skrg???heheheh