Friday, January 13, 2006

Petai

Salams..
Aduh sedapnya..hari ni aku mkn sambal petai..dah lama tak makan petai..sambai petai ikan bilis..seronok btol..lepas tu pulak ada sayor taugeh campur daun bawang goreng..mmg sedap..banyak btol aku makan nasik..naik kembung perut aku..dah la penuh dengan nasik, penuh ngan petai, penuh ngan air lagi..fuhh!!..gemok la cam ni..tak pa, janji puas hati..Aku bangun awal gak hari ni..lepas tu tidoq balik..bila sedaq balik dah pukol 9pg..aku dok penin2 lagi..aku terus tidoq sampai duduk..sambil pelok bantai aku...peluk bantai ja la, nak peluk bini, tak kawen lagi..sedaq dekat sejam aku tidoq duduk..aku bangun kemas2 apa yang patut..aku tak terus mandi..aku target nak masak dulu sebelum semayang...aku potong sayor2 n bawang2..terus aku masak..bau satu umah..........termasuk la petai2 yang aku dah mkn tu..
ni dah start mengantuk balik.bila makan banyak ja, mesti ngantuk..bosan btol..ok tetap kuatkan keyakinan aku untuk tidak tidoq........aku berjaya..
Lepas tu, aku keluaq, aku terjumpa kawan lama aku..borak panjang jugak..mahunya tak panjang, mmg lama btol aku tak jumpak member aku ni sejak sekolah rendah..dah abih tukar2 no tepon aku pon blah..aku jalan sensorang tanpa arah tuju......pastu?..

No comments: