Sunday, March 27, 2011

Mama Roti

salam..
aku baru abeh makan mama roti..padahal baru ja lepas lunch kat umah maksu aku..melantak lagii..aiyomaa..
sepanjang minggu yang light2..tak dak apa yg menarik melainkan kerja2 aku yang best..padahai jobless..
hujan masyaallah..lebat hari2 kat kulim..memang best. sapa mai dok kulim, tak payah la dok pasang ekon segala benda..sejuk saja..malam lagila sejuk..spring katanya..bunga2 cinta diluaq romah..mampos..haha..
hujung minggu, aku vrooom pi penang island..dalam kepala dah set nak buat apa..nombot satu pi beli pencoci muka..nombot 2 shop till i drop..merentas penang bridge dikala hujan mencurah2.rajen plak aku keluaq time2 hari hujan..aku masuk kedai kappaaa..apa lagi, ada baju bekenan dihati, hangkot ja 2 lai baju..masuk topshop, hangkot lagi 2 lai baju sama jeans..masuk gap, ingat nak hangkot jugak tapi ramai sangat manusia..ada clearance sale..hilang mood..dah la hangat satu hal dalam gap..aku blah buat bodo..yang penting aku dah berangkot beberapa lai..sudah la..lama x membeli..
Rambut dah panjang..pi gunting rambot..selalu gunting 8 hengget saja..aiyoyo, kali ni 20 hengget..salon kat atas shopping complex katanya..siap jamu ayaq teh lagi..kalau dia hidang cheese cake ka, haruih next time aku pi lagi..kekekke...mengantuk ni..zzzzzz..

3 comments:

DeLinn said...

la.. hang jobless la nih? why so sudden?

K i a H R o N g G e n G said...

kena baca diantara garis delinggg dak gitus frappe?

Anonymous said...

garisan khatulistiwa kah..
-frappe