Friday, May 21, 2010

Berangan

Salam..

Hangat berkuap..tunggu hujan turun tak kunjung tiba..hujan yang tughon, acoh tak acoh saja...minggu lepas, lepas kerja, ingat nak jogging macam biasa, hujan dengan slambernya melimpah ruah..gelap hitam pekat...gughoh berdentam dentum..

Layan Thomas/Uber Cup..Pemain feveret aku sapa lagi kalau tak Lin Dan..Yam, Lin Dan pemain Thailand la...kekekekek..Test aku larrr...choii lagi bak kata cina cina semelaya..

sememangnya tak dak xtbt menarik pon..ingat nak angkot tb 52"..tapi doit tak dak..tak mau la baziaq...ingat nak angkot tilam empok..duit tak dak jugak..nanti2 lah..mampos la semua aku nak angkot..ingat nak angkot jugak Peugeot 407...matila..berangan tahap gaban, duit se sen pon tak dak..Hang tak pala yam, duet melimpah ruah keliling badan...tu yang nampak badan berisi tu..duit plaster keliling..larikkkkkkk!!!...rasain, suroh lagi aku update blog..


Nama bos baru aku..cuba teka ni nama orang belah mana?..Israel kah?...Habisla, orang israel penoh doh memerintah pekerja2 malaysia dari jarak jauh..Yang penting, ni memang kesokaan si Yam..Yam lagi..naik meluat aku..wakaka…aku tgh baca buku dia..sekali ada nama dan tulisan tak cermat macam tulisan Yam..larikkkkkk!

Rumah dah siap level atas..dinding pon dah plaster...nak pasang bumbong dah..ishkkkk...hangat nya...

2 comments:

Anonymous said...

tukaq ja tajuk tu YAM ... sesuatu!!!!

Anonymous said...

byk betoi listing..insyaAllah kemudian hari dapat la tu.