Saturday, February 03, 2007

Cuti

Salams...
Cuti Thaipusam datang lagik..Ramaila sanak saudara dari KL balik Kulim..Semua pakat balik nak tgk tok aku sakit..Paling latest, tok aku dapat gangrin..cam tu ka eja..aku tak sure..buat sedih gila..Doktor cakap nak kena potong..tapi tok aku tak dak kencing manis pon..tpi dah Allah nak bagi jadi..so tak leh nak buat apa..last sekali, kami semua sepakat, tak bagi amputate lagi la..nak usaha cara lain..mula2 sekali, cari gamat healin yang dok keluaq dalam tv tu..pi segala farmasi..punya la susah nak dapat..semua pakat tak dak stok..dari KL sampai ke kedah kami carik..habis...last2 ada sorang hamba Allah ni offer nak tolong carik kat kawan dia.Alhamdillillah ada...tok aku dah makan 6 sudu dah sampai hari ni..nampak kaki tok aku macam ok sket dah..Dia pon tak mengadu sakit sangat dah..Alhamdullilah la kalau macam tu..harap2 tok aku akan makin sembuh soon.

Hari ni dah Ahad..so, semua pakat balik dah rumah masing2..tinggaila aku ja kat umah ni dok jaga tok aku..nampaknya internet cam ada masalah lagi ni..karang aku sambung lagi..ok ..bye bye..

No comments: